القائمة الرئيسية

الصفحات

[LastPost]

 رسائل ونكت روماسية 2014 - 2015

تمر الايام
وانتظرصوتك
وتمرالايام
واتمنى شوفك
ويمرالعمر
وانا أحبك



فى كلمه انا نفسى اقولهالك طول عمرى فى قلبى شايلهاك
حبيتك ايوه واعدهالك
لو تعرف ايه اللى فى قلبى مش عارف اقول ولا اخبى احساسى ان انا عايزك جمبى



ابيع الكون وأشتريك
من حنان القلب اعطيك
ياترىيرضيك حبيبي
عشان أرضيك؟



أهجر الدنيا وأجيك
وأخليها على شانك
منواللي يستاهل
ياخذ مكانك
ياعمري



كيف أناديك عمري والعمر فاني
إنت غير الناس عندي
ولك غلا ولا لك ثاني



دمعي علي الخد سايل
مشتاق وحظي مايل
أكتب بالقلم السايل
أحبك بكل الوسايل



أنا رسالة جايه من انسان قاعد بروحه يفكر فيك كثير ويسلم عليك



يمر إسمك على سمعي
وأغرق في بحر دمعي
وإذا الوقت فرقنا
أذوب وينطفي شمعي



أفتخر إنك حبيبي
وإنك الحب الحقيقي
يكفي إني لاذكرتك
أنسى أحزاني وضيقي



تغيب الشمس والناس تنام
يغيب القمر ويزيد الظلام
لكن تغيب إنت هذا حرام



تحياتي لك
شيل أول حرف
وأقبل الباقي هدية



أ
ح
ب
ك
ا ح ب ك
بالطول بالعرض
(أحبك)



أحبك وأحب من يحبك وكل من حاول يحبك وكل من فكريحبك وأحب الحب لأنه منك



تمنيت ان اكون دمعه حتى
اولد في عينيك
واعيش على خديك
واموت عند شفتيك



لو خانك حبيب
لو قهرك قريب
لو طعنك غريب
تلقاني مثل ضلك ما اغيب



كل دمعه تنزل باسمك
وكل دقه بقلبي تقول
احبك



رغم الثلوج
رغم العواصف
رغم البرد
مشتاق جدا جدا لبرد أنفاسك



أنا وأنت شجرة توت
أنا فرع دهب وأنت فرع ياقوت
واللي يفرقنا يا رب يموت



أنـــــــت شفا قلب من الهم منصــــاب
وشوفك يسلي حاملين المصـــــــايب
وأنا عليك أغــــــار ياسيد الأحبــاب
يا أغلى من الدنيا وكـــل الحـــبايب



لوخيروني بين حبك ومال قارون اختار مال قارون وأقدمه لك هديه



كم قمر في الكون؟
اثنين واحد في السماء وواحد قاعد يقرأ الرسالة



لو أنسى كل الناس
وأنسى أنا حالي
ويموت كل أحساس
ما انساك يالغالي



الله
ياربى
مش مصدق
مش معقول
الجمال ده كله
قاعد يقرا رسلتى انا



رنه ولو جبر خاطر والا الو من بعيد ولا رساله ياهاجر من هاتفك ياعنيد



فاهم > ومجنني
حلو > ومعذبني
ذوق > ومتعبني
عسل > ومذوبني
أمير > ومالكني أه منك



بكل عطر الزهور
بكل صوت الطيور
بكل احساس العالم
أقول:أموت فيك



يا زارع الوردة على الصخر غلطان مثل الذي ينقش على الماء قصيدة



احبك ايه نعم واهيم بسحر نظراتك ولجل حبك أقول تهون حياتي

 

ارمينى فى بير غويط واحدف ورايه ديناميت تتطلع روحى تقولك واحشتنى ياعفريت
مش مهم انك بعيد المهم انك بخير والاهم انك فى قلبى على طول
مساء الحب والرقه من قلب اشتكى الفرقه سمعته يهمس باسمك بين الدقه والدقه
يبتليك ربنا بجنى زى مانت مجننى يبعدك عن كل الناس بس يقربك منى
تغيب الشمس والناس تنام يغيب القمر يذيد الظلام لكن تغيب رسائلك هذا حراااااااااااااام
متحسبشى انى كل الوقت ده ناسيك دى دقات قلبى كلها بتقول امووووت فيييييييك
لو ان القلوب تهدى لاهديت لك قلبى ولكنها ملك ربى فهل يكفى لك فى الله حبى
واحشتنى ياغالى ياعمرى واغلى امالى ابلغك اخر احوالى والله ماغبت عن بالى
يااااااااااااارب يمنعو الريرى والسريلاك اللى كبروك علينا وخلوك ياوحش ماتسألشى فينا
لما اقف جنبك ادوخ ولما اقرب منك اسكر ارحمنى وحس بيا واستحمى يامعفن ]:
يا جارحنى بلقمة ناشفة و العيش عندك طرى .. تقلان عليا ليه ارحمنى يا مفترى ..
طلعت فوق السطوح هز الهوا كمى .. كل العيال اتجوزوا و انا لسة جنب امى.. ]:
يا حبشتكة يا حبشتكة .. القلب من الحب اشتكى .. يوم دمع وحزن ويوم فرح و هشتكة ..
حبيبى يا ناس حلقلى و سايق ف التنفيض .. قولوله يرحم قلبى و ميعملش فيها عبيط .. ]:
اللى يشوفك يفتكرك فارس ف ساحته .. ميعرفش انك حتى الشراب شاحته ..
يا ملقح جوا ف قلبى وانا قلبى مش متين .. من حبك جالى سكر ادينى انسولين ..
وحشنى يا فرفور .. صدقنى يا امور .. من غير مالف وادور .. ف قلبى اسمك محفور ..
كلمنى بسرعه انا فى ورطه قلبى وعقلى اختلفو عليك ده بيحبك وده بيموت فيك
بدمع عينى شريتك وداخل قلبى لقيتك وبعمرى كله فديتك والله ولا لحظه نسيتك
فى احدى البحار رميت دمعه اذا استطاع الناس اخراجها اوعدك انى انساك
كل الناس مؤدبه
الا انت؟؟؟؟
قول ليه؟؟
لانك تدخل القلب بدون استئذان……..
*اقدر على سنه جوع واقدر اغازل الجربوع , بس ما اقدرش اتحرم من هبلك اسبوع


تعليقات